The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Requiem for popeasca

leave a comment »

Mrs P. inca nici nu isi incepuse viata bine cand a fost distrusa de boala oribila numita Tezeu, who brutally killed her. Si in oribila lui nebunie a facut si un film cu multe greseli gramaticale in el, pentru ca e engleza, si engleza are scris ciudat. Sunt de acord!

Oameni ar trebui sa aiba voie sa faca greseli gramaticale in limba lor, mi se pare perfect normal, mai ales o limba asa de ciudata in scris ca si engleza, dar nu despre asta e vorba. Ci despre Popeasca. Popeasca a avut o viata scurta, parca a supravietuit o noapte, a vazut un apus, un rasarit (nu sunt sigur, eram putin beat) la viata ei, si a vazut 2 cozi de matura indreptandu-se spre capul ei inghetat cu o violenta incredibila. Nu cred ca a mai vazut cum ii sar bucati din capatana peste tot, pe mine, pe diana, pe obiectivul camerei, it was unpreasant, desi am cunoscut-o putin am cunoscut-o si it’s hard to let go, pentru ca eu sutn genul de om care ma atasez de persoane, nu de locuri.

Inca imi mai aduc aminte toate noptile alea pline de alcool si filme vechi, cand barfeam in fata ecranului in timp ce ea statea in eterna ei veche in curte, ingehtata bocna. Desi indementa noastra betie ne-am gandit sa o aducem inauntru langa soba sa se intalzeasca, am fost totusi destul de logici sa nu o facem, pentru ca ar fi murit, chair si daca nu in spirit, macar fizic ar fi creat o balta metaforica foarte mare. We didn’t, pentru ca eram cat de cat coerenti, dar Tezeu era nervos, popeasca il inselase cu diana (tezeu+popeasca, precum si diana+popeasca nu as vrea sa imi imaginez…ba, poate cu diana imi pot imagina, da, sigur pot, i’m doing it, kinky…;) dar ideea e ca. Am uitat, era o idee, era tragic, si asta e video-ul:
http://www.youtube.com/watch?v=p1zYgfHcHwM

Good times, good times….

Written by CyberFaust

Decembrie 15, 2007 la 7:49 pm

Lasă un răspuns

