The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Hitman, better than Bourne

with one comment

Well, nu dati inca, stiu ca o sa fiu contrazis pana in panzele albe. The word on the internet e ca Hitman e un film de rahat dar trilogia Bourne a fost preaslavita de tot felul de tampitii care intra pe internet de cand a aparut.

This is wrong…

Never believe everything you read on the internet, si ideal ar fi, never believe any movie reviews, nu pana nu vezi filmul cu ochii tai. Eu rareori ascult de review-uri, si incerc sa nu imi fac o parere despre un film pana nu il vad. Cateodata o ascult pe diana, dar si ea mai greseste. This is one of those times.

Hitman nu este ceva capodopera a cinematografiei, care sa revolutioneze intreaga arta, nici macar nu e in stare sa isi revolutioneze stilul, adica un film de actiune cu un om care omoara oameni in stanga, dreapta, sus, jos, si restul partilor pe care le mai poate inventa cineva, nici nu e foarte original in legatura cu cum ii omoara. De obicei ii impusca.

Dialogurile erau oribile. Sunt sigur ca unele telenovele si reality-show-uri au dialoguri mai bune decat Hitman.

Exemplu:

Yuri Marklov: [screaming] Ahhhhhh!
Agent 47: Scream as loud as you want, even the Lord himself will not hear you.

Nu cel mai bun exemplu but i hope you get the idea, it’s really , really corny, and not in a good way.

Totusi, la fel era si bourne, dar bourne era si plictisitor. Am adormit la bourne. Bourne nu reuseste sa isi tina publicul (eu!) interesat, it sucks balls si nu o sa inteleg vreodata de ce a tras asa de bine la public. Probabil hitman nu e atata de popular pentru ca a venit dupa bourne, si pentru ca sunt incredibil de remarcabil de similare, faorte foarte foarte foarte similare. Socant, si tipa, si ieroul, si tot. Hitman was, totusi, cooler pentru ca era mult mai fain, nu am argumente exacte dar actiunea, atmosfera, totul generaly was better (decat dialogurile, shut up!)……Shitfuck…am uitat scenariul. Scenariul pentru hitman ar putea sa fie foarte fain daca nu ar lasa atata loose ends (imi scapa fraza in romana) ce e cu organizatia, ce e cu presedintele, de ce l-a impuscat, de ce nu are ursul coada, etc, etc. Totul; lipseste, dar e un film de actiune, fain, si ma enerveaza ca eu cat am cautat nu am reusit sa gasesc o camasa ca aia. That makes me angry, thank you.

Written by CyberFaust

Decembrie 9, 2007 la 6:19 pm

Postat in Movies

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dude… nu inteleg de ce nu faci un rant la bourne dar te chinui sa scrii un review la hitman cand de fapt… scri la blog un rant la bourne.
    Serios… dar acum, adica 47 de Uolifant? WTF? filmul a fost bunicel din cate am vazut dar Uolifant?

    tezeu

    Decembrie 9, 2007 at 9:35 pm


Lasă un răspuns

