The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Angelina Tiberiu – Interviu.

leave a comment »

dscf5408.jpgTezeu era odata un copil gras si rosu in obraji, semana faorte mult cu Dudley din Harry Potter. Copilul asta a crescut, s-a tuns, si-a lasat barba de lene, si tot de lene i-a crescut si blana pe spate. Copilul a mers pe calea domnului si a hotarat sa tot mearga pe calea domnului pentru ca e usoara si lipsita de matematica si griji.

A avut o origine obisnuita: „…organul genital feminin nu este larg. este de altfel foarte stramt. pe acolo am iesit si eu ca multi alti, dar nu ca toti altii deoarece unii ies prin burta pentru ca fac mamele operatie…”

Si de acolo lucrurile au devenit ceva mai interesante pline de probleme adolescentine si intrebari: „…eram gras si toata lumea ma ura, am avut 2 prieteni si am dat la seminar unde, timp de 2 ani am fost frustrat ca sunt homosexual si ateu, dupa primii doi ani am realizat, spre neplacuta mea surprindere ca nu sunt nici una nici alta asa ca am crescut, m-am facut mare si destept, am acum barba foarte cool…”

Maturizarea va avea loc probabil odata si odata, si atunci eu o sa ma prefac ca nu il cunosc, dar pana atunci, interviu!

Denny Crane: care a fost cea mai proasta slujba a ta?
Alan Shore: slujba proasta?
Alan Shore: as in slujba ca si practica liturgica sau ca munca
Denny Crane: la tine se combina
Denny Crane: zi la amandoua
Alan Shore: slujba as in munca, as zice atunci cand a trebuit sa scriu 1000 de chestionare in calculator
Alan Shore: banii au fost buni, munca mult prea monotona pt. mine
Alan Shore: liturgic, a fost atunci cand am realizat ca ma duc la o inmormantare doar pentru bani si imediat dupa aceea m-am lasat de aceste practici
Denny Crane: cine a avut cea mai mare influenta asupra ta?
Alan Shore: viata
Denny Crane: cine, nu ce
Denny Crane: well
Alan Shore: viata este insasi o entitate prin sine insasi
Denny Crane: ce faci cand esti nervos?
Alan Shore: scriu un blog in care-mi vars toate suferintele si frustrarile in speranta ca nimeni nu-s va da seama de ele dincolo de tonul violent si foarte atractiv
Denny Crane: vorbind de atractiv
Denny Crane: cine a fost prima ta dragoste?
Alan Shore: o tipa dintr-o clasa paralele, prin clasa a 5-a
Alan Shore: a ta?

Denny Crane: tipa, clasa mea, a 4-a
Alan Shore: nasol dude
Denny Crane: i lived
Denny Crane: care e mancarea ta preferata, si care e mancarea pe care nu o suporti, the one you hate?
Alan Shore: mancarea preferata este… aaa n-am, cat despre aia pe care n-o suport… aaa… n-am
Denny Crane: deci mananci totul cu aceeasi placere?
Alan Shore: cand ti-e foame mananci orice e comestibil
Denny Crane: care e cel mai prost obicei care il ai si care e cel mai bun obicei pe care nu il ai?
Alan Shore: cel mai prost… deschid YMul; cel mai bun… curatatul incaltarilor
Denny Crane: de ce nu au pasarile blana?
Alan Shore: pentru ca n-au bani. cine sa le dea bani de blana?
Denny Crane: ONG-urile, parerea mea
Denny Crane: iti place craciunul?
Alan Shore: il iubesc, colinde, colinde, colinde, iata vin colindatori, florile’s daaalbe, sara pe la cantatori, florile’s dalbe, si ei vin mereu mereu, florile’s daaalbe sara pe la Dumnezeu, florile’s florile
Alan Shore: s dalbe
Alan Shore: tu?
Denny Crane: emo= hate it, not emo=love it

Alan Shore: aaaaa
Alan Shore: cool
Alan Shore: deci.. emo mereu de craciun that’s why I love it
Denny Crane: intrebarea cheie, care este bautura ta preferata?
Denny Crane: alcoolica, desigur
Alan Shore: vinul fiert cu prietenii
Denny Crane: ce parere ai despre stilul tau literar?
Alan Shore: este de o estetica incomensurabila, greu de digerat de orice mediocritate care poate sa citeasca si de aceea poate deveni pe alocuri dificil. tocmai de aceea incerc sa-l dezvolt si sa ating o nirvana a stilurilor pe care putini au reusit s-o ajunga (unul dintre acesti putini este Matthew Stover, ca sa mentionez)
Alan Shore: tu despre al tau?
Denny Crane: cred ca stilul meu poate fi cel mai bine caracterizat ca hiperactiv si, vorba aia, scris de un copil cu probleme de perceptii, mi se pare ca seamana mult mai mult cu free writing decat cu orice opera literara normala. Dar eu un free-writing intr-o stare imblanzita care poate ramane la subiect si e facut in asa fel incat sa imi arate starea de spirit, e un stil al emotiilor, nu al actiunilor. Daca de obicei asta inseamna ca suna foarte schitzofrenic si paranoic e pentru ca probabil asa sunt eu, totul e o metafora, totul are simbolism pentru ca il scriu cum il vad si pentru ca propriile perceptii imi modifica realitatea si totul trece prin oglinda mea personala, iese ceva interesant, zic eu.
Alan Shore: deci ai copiat parte din critica mea, si sunt mandru de chestia asta domnule cyber
Alan Shore: si da, imi place stilul tau, chiar daca, din punct de vedere literar, sunt total impotriva lui, eu militand pentru un stil ingrijit, atent, ce acumuleaza emotii si perceptii in dorinta de a crea un univers complex si palpabil
Denny Crane: deci principiile alea sunt complet inpotriva scriiturilor mele, care sunt hectice, si aberante la prima vedere
Denny Crane: dude, care sunt sperantele, visele tale in viata?
Alan Shore: actualmente n-am
Alan Shore: am avut multe, frumoase
Alan Shore: actualmente sper sa ma loveasca visele peste cap astfel incat sa-mi aduc aminte cum erau.

Alan Shore: de fapt, nu ca nu sunt dar nu le mai pot atinge, sunt, cum se spune, intangibile, pentru ca am avut mult prea multe deceptii pe toate planurile
Denny Crane: life, don’t talk to me about life
Alan Shore: exact, tu mai ai vise pe care le poti atinge? pe care le poti… visa si urmari?
Denny Crane: dude
Alan Shore: denny, what are you doing?
Denny Crane: caut poze
Denny Crane: pentr post
Denny Crane: ti le arat acu sa iti dai acordul
Alan Shore: desigur desigur
Alan Shore: trebuie sa-mi dau acordul pentru publicarea interviewului nu?
Alan Shore: avand in vedere legea 8/1996 privind protectia creativitatii
Denny Crane: you can kiss my ass alan
Alan Shore: i’ll sue denny, and it won’t be pretty

Written by CyberFaust

Decembrie 8, 2007 la 10:48 pm

Postat in Random ramblings

Lasă un răspuns

