The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

RDS

with one comment

Exista un motiv pentru care sloganul RDS nu este „Pentru ca meriti.” Nici cei mai nemernici molestatori de copii, sugari, bebelusi, batrane, sobolani si oi nu merita asa o soarta. Acuma imi este foarte clar de ce uni oameni au ajuns sa ia o pusca, sa se urce intr-un turn si sa inceapa sa traga. Este clar.

Un contract cu RDS este o soarta orobila. Am aflat asta pe pielea mea. Dar sa imi faci mie viata un iad si sa ma duci in crize de ura si paranoie e un lucru si mai rau. Un om distrus e foarte peroculos, si sunt un om foarte FOARTE distrus, un adversar redutabil pentru orive multinationala care si-a facut banii prin excrocherii si contracte sadice, facute de cei mai apropiati prieteni ai satanei.

So, au avut o oferta, contractul de net si la semnarea contractului primesti un computer acceptabil, gratis, free of charge. It did not specify ca compul nu va merge. Ca lucreazala temperatura de 82 degrade. Am primit un computer in calduri, desi ar trebui sa aiba cooler care sa rezolve aia.

After enquiery la sediul RDS, unde am dus comp-ul in cutie, and told them to give me another one, tipa de la ghiseu a spus ca ii care foarte rau, dar ca nu poate sa dea compul care l-am adus altui client, pentru ca ar fi urat, but mainly pentru ca l-am impachetat cu banda adeziva argintie si verde si i-am legat cablul de alimentare de cutie cu o funda,i guess he would notice things ain’t exactly right there, are they?

Asa ca m-au trimis sa sun la compania care ofera garantie comp-urilor. Si le-am spus ca aia e exact ce intentionam sa fac, daca s-ar fi stricat luna viitoare, dar cum mi l-au dat stricat, e responsabilitatea lor, si sa imi dea altul nou. Nu poate. I-am zis sa imi rezilieze contractul si sa se duca in ***. A zis ca nu poate. I-am zis ca o sa ii fac un articol foarte naspa, in care o sa explic cum isi trateaza clientii, au zis ca poate rezolva. Dar nu au rezolvat. Azi am fost sa ii mai intreb odata, au zis ca nu pot, dar le pare rau.

Asa ca o sa le fac reclamatie la protectia consumatorului, si voi arunca apa sau voi urina pe echipa de cablat cand vin sa imi puna net, si le voi scrie un articol care sa le cauzeze scurgeri anale, si daca trebuie ii voi da in judecata.

I HAVE NOT BEEN DEFEATED. I WILL NOT BE DEFEATED.

Written by CyberFaust

Noiembrie 27, 2007 la 10:54 pm

Postat in Random ramblings

Tagged with

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dude, YOU really need a drink. Aveai dreptate cand ai spus-o, imi cer scuze ca te-am contrazis.

    tezeu

    Noiembrie 27, 2007 at 10:59 pm


Lasă un răspuns

