The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Justice

with one comment

Ori curtile de apel au probleme cu sistemul audio, ori am eu cu auzul.

Azi am asistat la Boston Legal real live stuff.

I R has seen a real court room today, first time too. Nu am fost dat in judecata pe nimeni si nici nu am dat in judecata, pentru ca birocratia ma sperie si e obositor.

LINK LA CHESTIA ASTA PE MEDIAFAX

It was boston lega, shit. Judges in their black funky robes, trei scaune in fata pentru judecatori, din care doar ala mai inalt si smecher ocupat de o judecatoare a carui nume l-am uitat, in fata ei o tanti la cun computer, probabil dactilografa. Ceva mai in spate sunt cele 2 tabere, procurorii si acuzatul, nu am nici o diee care era avucatul apararii, sau daca macar exista la curtea de apel, pentur ca daca a existat nu a zis nimic. Procuroarea vorbea. „Guilty, Guilty GUILTY! Off with his HEEEEEEEAD!!”

Just so we’re clear here, omul asta e acuzat de terorism, inamicul cel mai mare al lui Bush (terorismul i mean, doar cultura e un inamic mai mare), but i’ll tell you about that later pentru ca well….in inchisoare (ca a stat deja un an acolo) se pare ca s-a uitat la CSI, se plange ca politia nu a a luat probele bine, bla bla bla. I try not to judge but i dunno, well, i can judge now ca a venit verdictul dar voi nu stiti ce e, do you?

dscf3768-copy.jpg

This is the time he said he’s innocent and their just discriminating against him because he’s a muslim. Bla, bla, bla bullshit, bla, incearca sa isi argumenteze nevinovatia dar momentan he’s doing a sucky job at it pentru ca minte si argumentele sunt aiurea. Eu totdeauna am considerat ca un sistem in care mai scapa si vinovati e mai bun decat unul in care sunt condamnati si oameni inocenti, so i dunno. Mi-e groaza sa ma gandesc ca exista oameni care condamna alti oameni la inchisoare for a living. That must hurt.

Oricum, inapoi la poveste, chestia e ca vroia sa detoneze niste bombe in Timisoara, si s-au facut cercetari si cam ce vroia el sa faca ar fi facut ceva pagube serioase centrului istoric, pentru ca acolo vroia sa o dea and stuff. Mucha grande people would have been killed, not funny.

„…nu pot s accept rusinea, a mea si a familiei mele, sa fiu acuzat de terorism, asasinat in masa…”

„…din convorbiri nu-mi recunosc timbrul vocal…”

„…nu au gasit cagula (din videoclip de pe net, there was one) dar, recunosc, au gasit puloverul, era al meu…”

„… asta este cea mai proasta si banala telenovela, sa vin cu doua butelii si sa arunc Timisoara in aer.”

„…nu imi neg apartenenta religioasa…”

Asta e foarte faina: „..am si calitati proaste…”

As a whole verdictul a fost pronuntat la 16:30, si a fost gasit vinovat si condamnat la 12 ani de inchisoare pentru atentat, conducere fara permis si inca o chestie.

Written by CyberFaust

Noiembrie 15, 2007 la 6:29 pm

Postat in Photography, Random ramblings

Tagged with

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nu stiu ce au acuma americanii cu Romania, probabil vor sa atraga si Europa in razboi si motiv mai bun ca sa bage deocamdata nu or gasit decat ca cica arabii intra in Europa prin Romania si „matura tot in cale”.
    Asa ca aveti grija suckerilor, vin arabiii!!!!
    Nu pot sa cred ca tulburarile din Italia nu se leaga, desi nu imi dau inca seama exact cum. Probabil vor sa atraga Europa si mai mult de partea romanilor, astfel ca atuncea cand „arabii vor lovi” toata Europa sa se revolte. Auzi cica ii obligatorie analiza sanatatii populatiei! Si numarul politistilor si al „organelor de ordine” s-a marit ca frasu, fonduri venite nu se stie de unde! Poate da dracu si fac americanii (pardon, teroristii arabi) niste experimente cu antrax pe voi!

    Barbosu Eugen

    Noiembrie 20, 2007 at 10:48 pm


Lasă un răspuns

