The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Stardust: Clipociri stelare

with one comment

Supercalifragilisticexpialidociuos!

A se citi ca e un film foarte fain. Eu personal nu prea pot sa spun ca e anti-eragon-ul, pentru ca nu am vazut eragon, this might be considered a good thing. Stardust e un film fantasy, ceea ce e normal considerand ca si cartea e o carte fantasy. E genul de fantasy la care vrei sa iti duci prietena, in cazul in care nu esti genul de geek patetic care chiar citeste blog-ul asta.

So, yeah, good movie, good movie. Destul de mult cum mi l-am imaginat, doar ca capilanul e MULT mai amuzant si Septimus e atata de cool ca personaj incat a ajuns personajul meu preferat. Am fost la film de 3 (mai nou 4) ori la cinema ca sa vad stardust, ceea ce e exagerat, granted, but i needed a brake. Filmul face exact ce face si cartea, gives you a break, te relaxeaza, te duce in Stormhold, un loc unde toata lumea are replici faine, cateodata amuzante, un loc cu props la fel de faine ca si cele din LOTR. Acolo variate personaje de pe taramul fantasy schimba replici, isi beau cafeaua si se omoara unele pe altele ca sa ajunga la o stea cariua un medalion i-a pus piedica si care intr-un final a cazut pe pamant. Steaua e blonda, and is hot (and i don’t really fancy blonds!). Clasicul shop-boy care devine erou or, dare i spoil it….rege e patetic/interesant/sec. E orice personaj principal de film, joc sau carte fantasy, un on mornal care se trezeste the chosen one si care intr-o ora jumatate reuseste sa faca toata umanitatea sa arate bine. El nu este prea important pentru acest film decat daca esti fata si ti s-a pus pata pe el, in rest e sec si aiurea.

Restul personajelor fac toti banii, fantomele, regele, fratii, piratii. Si mai ales first-mate-ul ala foarte plictisit care e genial. Vrajitoarele sunt si ele amuzante, desi toate mor.

Parti naspa la film….pai…..Tristan….si…nah, nu stiu. E un film la care eu am fost de 4 ori la cinema (so far) and you should see it at least once.

Try to relax and see it as a fairy-tale. There’s nothing like a good fairy-tale.

Written by CyberFaust

Noiembrie 13, 2007 la 10:00 pm

Postat in Movies

Tagged with

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Agreed.. Tristan e un woopsy! de Niro e genial in filmul asta… it really was a good movie (nu ma asteptam la asta)… And, who are you calling „geek patetic”?

    victorghost

    Noiembrie 15, 2007 at 7:39 am


Lasă un răspuns

