The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Game review, Fable – The lost chapters

with one comment

10-23-2007-114407-am.jpg

Am mai jucat jocul asta odata, a long time ago, in a galaxy far far away care se chema liceu. Si atunci mi-a placut, e unul din jocurile pe care le-am dus la amarul sfarsit. Seamana cu kotor cateodata, poti sa iti alegi storyline-ul, dar nu ai party, it’s just you versus them, cu cateva exceptii.

But this happens rarely si tine putin. Trebuie sa mentionez ca jocul imi aduce aminte de Stardust, de carte momentan ca filmul nu l-am vazut, pentru ca la noi apare saptamana viitoare. Don’ cha’ just love Timisoara?

Oricum, Fable este foarte bine caracterizat de numele lui, totul e foarte foarte fantasy dar fara sa dea in D&D, e un baietel, dar nu e the chosen one, he makes himself the chosen one! Fuck the prophecy de la inceputul jocului, You make your own calls er go comparatia cu KOTOR. Imi place si ma enerveaza in acelasi timp ca personajul meu are cicatrici pentru ca poarta light armor, pentru ca aia se intampla daca iei o gheara pe fatza in jocul asta, te trezesti cu o cicatrice frumoasa pe ochii. Grafica imi place si pentru 512 RAM chair nu am ce ma plange. IArba e, ceata e si chiar nu pot sa spun ca feel-ul jocului e partea lui proasta. Imi palce la nebunie cum apune soarele si cum arata printre copaci. Imi palc orasele si cum fiecare regiune are alt stil de case si alta clima. Imi plac diferentele culturale dintre oameni din diverse regiuni si imi place Knothole Glade cel mai mult. As vrea sa ma retrag acolo la pensie.

Luptele nu sunt turn-based ca in KOTOR sau seria Gothic, it’s just kicking ass and taking names in stilul acela clasic de Morrowind sau Prince of Persia.

Singurul lucru de care chair ma pot plange ar fi lipsa sariturilor (exact ca in kotor). Vrajile sunt super, bataliile sunt super, lumea e super…dar nu pot sa sar si asta strica mult din distractie.

De asemenea cred ca sunt cam putine arme si clasele lor nu sunt foarte bine definite, exact la fel ca si cu clasele jucatorului care sunt ridicole.

8,50/10 IMHO

Written by CyberFaust

Noiembrie 5, 2007 la 5:06 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. http://www.youtube.com/watch?v=jYQLR7dE5k4 … asta e un review mai funny la Fable…😛

    victorghost

    Noiembrie 6, 2007 at 5:10 pm


Lasă un răspuns

