The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Wanted – Trailer review

leave a comment »

I liked this comic book. Dar filmul, care pana acuma il consideram un film cu potential, apropo, nu mai pare o idee atat de faina. Vorba celor de la /film, it looks like a Matrix rip-off.

Deci, chestia cu trailerele e ca nu totdeauna ne arata cum este un film. Asa s-a intamplat si cu FF2. Jessica Alba nu aparea in fiecare cadru al trailerului, did she?! NU! Dar in film a aparut. Asa sper sa fie si cu trailerul la Wanted. Trailerul nu este prea bun. Pare a fi o copie dupa matrix. Cu buget mare si cu putin suflet.

As fi vrut sa va dau si trailer-ul aici dar inca nu a aparut pe youtube, dar stati linistiti, cand apare o sa il pun…daca imi amintesc.

Deci, Angelina Jolie imi place. She’s cool, she’s hot, she can act too. She IS Lara Croft. dar totusi….cam prea mult machiaj la ochii. Ori mi se pare mie, ori era drogata tipa de la machiaj, ori incearca ea sa mascheze niste riduri dar jumatate de fata ii e albastra/neagra and she scares me.

Next. Nu stiu cat de mult am chef sa vad inca un film cu gratuitous violence and nudity (dar asta probabil e o chestie de moment.

And…nu imi place tot feel-ul filmului, desi seamana foarte mult cu banda desenata. Abia astept sa vad totusi capii continentelor in varianta silver screen-ului.

Written by CyberFaust

Noiembrie 1, 2007 la 12:10 am

Postat in Movies

Tagged with

Lasă un răspuns

