The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Subiectul preferat al barzilor din fibra optica

with one comment

Venus-ul bistritean, din judetul Bistrita si studenta in Cluj.

 

Un prieten mi-a zis ca tuturor le place subiectul asta, asa ca, suspectand ca intrarile imi vor creste intr-un mod sadic, si cugetand ca asta poate mai dsitreaza cativa oameni am hotarat sa scriu despre Delia.

Delia e de felul ei faorte directa si interesanta si cool, si nu am foarte multe de zis despre ea ca pe mine nu m-a anuntat tezeu ca mai merge o saptamana la simionesti, ca as fi venit si eu.

Dar chestia e ca Delia cea preaslavita si foarte amuzanta are un accent interesant si fain, dar nu este singura la parinti, are si un flare, care de cand si-a lasat barba seamana remarcabil de mult cu A. I. Cuza.

Fratele ei e un gandacel pe nume Arapila, cu veleitati artistice in domeniul surprinderii momentelor din timp prin poze. Si se pricepe destul de bine, dar io nu reconosc, ca doar are aparat mai naspa ca al meu daca nu numaram tamron-ul ala.😛

Amu, GAndacelul nu e ceva zeitate feminina a Bistritei pentru ca din ce aud de la oameni, e baiat, are burta, barba si Canon, ca toti artisti din Cluj.

Eu nu mai am ce scrie pe blog.

PS, Arapila e cateodata si ofticos, nu mi s-a intamplat inca sa o vad pe Delia ofticata.

Written by CyberFaust

Octombrie 19, 2007 la 6:27 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. buei… chiar cu alexandru ioan cuza ma compari?:P vezi ca ai ceva greseli de ortografie, si nu ar trebui ca esti student la jurnalism si se presupune ca mna sti bine romaneste…

    acum ca ai scris si tu despre sora-mea o sa iti creasca considerabil vizitele pe blog. Daca o sa incepi sa castigi din reclame trebe sa imi dai comision ca te-am lasat sa mergi cu ea dupa malai in lapte😀

    Forta fie cu tine!

    gandacelul arapila

    Octombrie 19, 2007 at 6:38 pm


Lasă un răspuns

