The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Politica, facultate si jurnalism

with 6 comments

M-am chinuit cateva secunde sa gasesc reclama aia cu pasarea de pe animal planet pentru postul asta, de pe youtube, se potriveste cu ceva ce vreau sa spun mai incolo, sa va mai uitati pe animal planet sa vedeti reclama.

Deja de vreo 5 zile m-am apucat bine de toata chestia. Ne-au pus sa citim ziare, sa ne uitam la stiri, etc. Toate, chestii care eu nu le-am mai facut de cand eram mic, totdeauna mi s-a parut ca stirile (mai ales pro TV) dau o perceptie tampita asupra societatii si asupra oamenilor. NU cred ca stirile pro TV mai au rolul de a informa oameni despre chestii pe care ar trebui sa le stie. Nu vreau sa stiu ca un om a murit intr-un accident rutier din constanta, in care un tir i-a taiat capul, si nici atat nu vreau sa vad cadavrul. NIci nu imi pasa, nu l-am cunoscut and probably didn’t want to. Asa ca eu nu m-am mai uitat la stiri de ani buni de zile, si de cateva ori m-am trezit intreband oameni „scuzati-ma, dar cine e presedinte?”

This must apparently change.

Acu citesc vreo 3-5 ziare pe zi, in timp ce scriu asta pe fundal ruleaza Euronews. De fapt mai nou programul de la TV variaza intre realitatea, antena 3, euronews si CNN. Mi-am schimbat si wall-ul foarte cool cu Serenity Firefly….acuma e un agregator de stiri care ia RSS-uri de pe CNN, comunicatedepresa.ro, etc.

I have, lately, seen the political beast, and i have studied it’s habits….nu imi place. De cand stiu ce se petrece in lume sunt mult mai nefericit (nu ca inainte eram eu un exemplu al omului fericit, am problemele mele si NU sunt fericit decat foarte rar dar acuma e si mai rau!). Deci, faza cu reclama de pe animal planet. SUnt sigur ca nu stiu aproape nimic din ce se intampla in viata politica a tarii, doar chestiile de suprafata, si pur si simplu nu imi place intreaga chestie. Nu imi pasa daca PNL face sau nu o remaniera (what is that btw?) si nici pe cine sprijica Basescu. But that must change. Asa ca amarata aia de pasare din reclama de pe Animal Planet. Watch and see.

I hate politics, si incep sa inteleg de ce Spider FUmeaza atat, and the rest of the crap. Mi-e frica sa nu ma apuc sa fumez, if i keep at it like this it’s only a matter of time, and then i won’t have the moral high-ground ca sa le zic la alti sa se lase…shit.

Written by CyberFaust

Octombrie 15, 2007 la 6:39 pm

6 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deci sincer omule… si asa erai putin razna, acum o iei de tot. RAU DE TOT!!! Lasa stirile la locul lor ca mi-e frica sa nu te vizitez la spitalul de nebuni la anu’ or smt.

    tezeu

    Octombrie 15, 2007 at 8:18 pm

  2. Oh boy…that can’t be good for the nut (and I mean the one in ur dovleac. Yes, brain, bibilica, w/e). Mai usor cu informatiile ca in curand o sa ajungi sa bombani singur in metrou chestii despre presedinti si accidente:)

    Izzi

    Octombrie 15, 2007 at 8:37 pm

  3. Nu folosesc transportul in comun ca poate ma aude lumea cand bombani singur. (deja fac aia cateodata)

    cyberfaust

    Octombrie 15, 2007 at 8:39 pm

  4. mm, fain postu, 2a remarci
    1)it’s just a job,unii dau rahat de porc la o parte cu lopata si altzii strang gainatzul:)
    2)cum ii in Simpsons.The movie „-Sir, i think you’ve gone mad with power
    -Of course I have!, ever tried going mad without power?It’s boring!…no one listens 2 you!” if you catch my drift:)

    psiho physics sniper

    Octombrie 16, 2007 at 7:54 pm

  5. power has nothing to do with it. Dar aparent opinia generala e ca i am going mad….adica mai mult.

    cyberfaust

    Octombrie 16, 2007 at 8:09 pm

  6. hahahahaahhahhahahaaaaa vorba lu tezeu… Sa sti ca io nu vin la tine cu flori la spital. Trebe sa platesti bine ca sa fac asa ceva..😀

    arapila

    Octombrie 18, 2007 at 8:24 am


Lasă un răspuns

