The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Firefly

with one comment

Firefly l-am descoperit foarte tarziu, spre rusinea mea desi oameni m-au batut la cap cu el de ceva timp. Dar nu-i nimic, la fel am facut cu Heroes, etc. Firefly a fost anulat dupa primul sezon, pentru ca Fox ma uraste, si nu, nu sunt paranoic!

 

Firefly a devenit unul dintre serialele mele de suflet. Si mi-am facut multi nervi din cauza lui, pentru ca l-au anulat dupa un sezon. I hate Fox. Hate.

Nu prea are sens sa incerc sa explic povestea serialului, ce-i cu personajele si alte porcarii de-alea pentru ca personajele nu prea au facut multe intr-un sezon. S-au certat putin, au fost impuscati, au furat de prin tot universul, etc. Capitanul era cool, mai cool ca Han Solo (nu dati, nu loviti!) s-ar putea sa ma razgandesc pana maine dar azi e mai cool. Si preotul, si preotul era cool, si amuzant, si intelept, si pletos. Ma enerveaza totusi pentru ca chiar vroiam sa stiu care e faza cu preotul…pentru ca preotul are o faza, desigur, dar nu stiu care e. Si river, and the doc’, also cool. Si Kaylee, si Inara are hot.

Si Serenity! Serenity is awesome (a se citi nava) VIsez ca odata in viitor la un fan-film sa avem si noi asa decoruri cool, si asa personaje amuzante.

I can’t say much for serenity, decat ca imi apre foarte rau ca nu l-au continuat, si ca e un serial genial, foarte bine scris, foarte bine filmat (si ca stil e tatal si mama BSG-ului nou) de personaje m-am atasat.

 

PS. Are si un film.

 

 

 

 

 

Written by CyberFaust

Octombrie 14, 2007 la 12:27 am

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deci ai dreptate si tu odata in tot blogul asta (glumesc, glumesc, don’t get angry or smt.), Malcom este personajul pe care Lucas n-a reusit sa-l descrie prin Han Solo. Sau poate este Han Solo la un alt nivel.

    Scena aia in care-l arunca pe ala rau in motorul navei pentru ca n-a vrut sa faca ce i-a zis, ramane in memoria SFistului. Am zis.

    tezeu

    Octombrie 14, 2007 at 12:32 am


Lasă un răspuns

