The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

D&D!

with one comment

O broasca mi-a omorat assassin-ul din noroc chior azi.

pict4677.JPG

Surprize, surprize, avem jucatori de D&D in romania…..cu miniaturi, and cards, and manuals, the works. THE site is http://www.deckmaster.ro in caz ca va intrebati. WoW, D&D, Warhammer 20k, everything! Stiam de ceva timp ca exista comunitate de jucatori in Romania dar aparent sunt oameni si in timisoara. Good people.

MI-am luat zaruri, pentru ca sunt stundent si nu am bani de un dragon smecher sau other stuff si pentru ca as prefera sa dau banii pe Star Wars, wtf!

Either way, a fost super-fain. Am castigat, am pierdut, am avut noroc, it was a good day!

Also….

Written by CyberFaust

Octombrie 13, 2007 la 5:09 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. imagine that🙂 …cine ar fi crezut ca generatziile care au crescut cu cartoon network/dexter ar ajunge sa creeze evenimente/manifestari de genu’😛 …eu unul nu-ntzeleg studentzii care se degradeaza intr-un asemenea hal incat sa joace asemenea „atrocitatzi intelectiale” care sfideaza legile evolutziei (p.s. i won dude, i won …i am all powerfull , all mighty dangen master:P )

    Durex

    Octombrie 15, 2007 at 7:29 pm


Lasă un răspuns

