The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Rant: Concursuri online de poze

with 8 comments

M-am apucat sa imi fac si eu curaj in sfarsit si sa trimit o poza la un concurs. Nu cine stie ce concurs, un concurs tematic de pe Metropotam.

Hell, am lucrat mult la poza aia, nu ma consider un geniu in fotoshop si cunostintele mele de editare sunt limitate la chestiile care le folosesc de obicei. DAR! eu mapa acuma m-am mandrit cu o editare minima a pozelor, ceva levels, paote un filtru dar atat. Inca nu s-a intamplat sa fac o poza in care sa schimb complet cerul sau sa mai adaug 3 copaci si 2 munti, hell no, thank you kindly. Dar de data asta am incercat sa editez putin mai mult, m-am chinuit vreo 2 ore sa ajustez amaratele de umbre de pe fatza modealei pentru ca nu eram intr-un studio, aveam lumina dintr-o directie deci multe umbre. Umbre mari, multe si enervante dar care pana la urma le-am reparat. Am ars aproape totul decat sprancenele si ochii si ochii i-am pastrat pe alt layer si am facut o conversie b/w rather tricky. DUpa aia mai da nene cu burn vreo ora pe acolo (si tot nu sunt multumit de cum a iesit dar nah)

Ideea e ca am lucrat foarte mult pentru poza aia si o consider cat de cat buna. Concursul era tematic mind you si in el sunt 2 poze la care scrie „nu m-a inspirat cartea asa ca am pus asta” This is not funny!!! Eu daca nu as fi avut o poza care sa mearga cu tema nu as fi trimis nimic. SHow some fucking respect pentru ceilalti participanti si pentru tine insuti si pentru organizatori for fucks sake!

NUUUUU, si, e concurs de mass-uri „ioi, te rog voteazami pycu si te pupi :*:*:*:*”

Hell, i can’t figure any other way in care o poza de caca, CACA! sa aiba peste 50 de votari de 5 stele, si eu sa am 5.

SUnt suparat ca lumea e naspa, si sunt suparat ca poza mea nu e votata, si sunt suparat ca oameni au tupeu sa faca asa ceva, si sunt suparat ca nu sunt si eu genul de om care sa roage toate contactele sa voteze poza, si sunt suparat ca nu s-a facut cu juriu, ca metropotamul o are pe cristina, si probabil mai gaseste destui oameni care sa merite sa fie intr-un juriu. Nu m-ar deranja daca as afla de la un juriu ca poza mea e de rahat, macar stiu o chestie dar asa ma simt neindreptatit! Mai ales ca din ce vad eu pe acolo, ar terbui sa fiu in top 3! NU o spun pentru ca poza meae foarte cool, nu imi palce a mea foarte mult, puteam mai bine, dar restul sunt oribile, naspa, complet off-topic si intr-un concurs tematic aia ma enerveaza cel mai mult.

EDIT: Deci au pus un premiu special de catre un fotograf faorte smecher si foarte roman si stie ce face fotografu’.

This makes me happy, adica, nu o sa castig, clar, nu merit, hell’ i’ll admit that, dar mi se pare mai corect acuma. metropotamu’™ iar isi dovedeste eterna intelepciune urbana.

Written by CyberFaust

Octombrie 9, 2007 la 8:50 pm

8 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deci nu te lua de cei cu „nu m-a inspirat cartea” oamenii au aratat prin pozele lor sentimentul/ideea care le-a iesit din carte. Buna, rea etc.
    Doar pentru ca… oh, nu conteaza. Oricum, poza ta e mishto, mie-mi place. Nu stiu daca merita sa castige concursul de Stardust dar e placuta.

    tezeu

    Octombrie 11, 2007 at 8:40 pm

  2. A mea e cea mai buna. Asta e regula.

    cyberfaust

    Octombrie 11, 2007 at 8:42 pm

  3. That’s the spirit man!!!

    tezeu

    Octombrie 12, 2007 at 8:41 am

  4. si poza unde e?

    arapila

    Octombrie 18, 2007 at 8:27 am

  5. expusa la Green Hours in bucuresti🙂

    cyberfaust

    Octombrie 18, 2007 at 8:30 am

  6. sunteti depasiti

    vale

    Decembrie 17, 2007 at 7:45 pm

  7. vai tu

    cyberfaust

    Decembrie 17, 2007 at 7:49 pm

  8. ai dreptate

    razvanik

    Aprilie 15, 2008 at 4:40 am


Lasă un răspuns

