The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Incepe facultatea

with 2 comments

Oare o sa dau de vechii colegi? Sper ca da, oameni cunoscuti intr-un mediu nou si ostil, mi-ar prinde bine.

Si eu sunt curios, confuz, si mi-e lene. Si nu cred ca am chef de citit cursuri. Si trec printr-o perioada antisociala si nu am chef sa dau de oameni. Am mentionat lenea? Chiar sufar de o lene teribila, o fi pentru ca acuma sunt student si intru in starea psihica clasica, o fi astea simptomele studentiei? Nu cred, imi era lene si inainte… tanti de la poarta a zis sa ma trezesc si sa ajung la facultate pentru 9 dimineata…..la naiba! De ce nu au niciodata decenta sa puna deschiderea mai tarziu.

8:58 dimineata, mi-e somn su am emotii, si am vazut pana acuma 3 fete familiare si incep sa ma simt mai bine. Toata lumea e speriata, sunt numai boboci pe aici, ma rexaeaza sa vad cum atatia oameni au macar la fel de multe emotii ca si mine. Oare merg si eu atata de robotic? Do i look scared? Can they smell it on me?

„Politologie, relatii publice si comunicare, 14:00, Aula Magna”

Deci am mers acasa si am dormit, injurand-o pe tipa care mi-a zis sa vin de la 9….

Nu cred ca se intampla de mai multe ori in viata sa iti zica cineva sa vi de la 14 pentru o ceremonie de genul asta, am avut sansa mea si am ratat-o cand am venit pentru 9. Fuck.

14:00

Studenti peste tot! Dar mai putini ca dimineata. Nu am nici o idee unde e Aula Magna dar o gasesc destul de usor urmand sirul de studenti intrand si iesind ca furnicile dintr-un musuroi cu multe scaune, si sistem audio decent. Furnicile gigantice cu haine de marca s-au linistit destul de repede, si o furnica mai mare, numita si Decanul, a inceput sa vorbeasca, plictisind celelalte furnici. Cea mai interesanta parte a discursului a fost cand ne-a explicat ca mai multi jurnalisti mor in fiecare an decat cascadori alti oameni din alte domenii remarcabil de periculoase. Partea buna e ca nu ramanem fara, daca din an termina macar jumatate au ce omora talibanii cativa ani buni. Sala era plina de studenti, oameni speriati si plictisiti care in curand au fost separati in doua sali. Asa cum probabil vor fi despartiti in 2 tabere restul vietii lor: PR si politologie intr-o tabara si, cu ceva noroc si cateva principii, jurnalisti in cealalta.

Orarele de facultate sunt complet diferite de cele de liceu sau scoala generala. Orarele de faculta nu contin cuvinte, in cel mai rau caz sau, in cel mai bun contin cateva. Multe litere, multe cifre, si bobocii stau si se uita la ele confuzi.

Confuzia e elementul de baza al primei zile de facultate, confuzia, frica, si curiozitatea.

Written by CyberFaust

Octombrie 3, 2007 la 8:04 pm

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aaaa.. imi amintesc de prima mea zi de facultate… Ok, destul cu amintirile astea, ca dau in depresie. :))

    SVAndrei

    Octombrie 4, 2007 at 7:00 pm

  2. Deci… productions.

    tezeu

    Octombrie 5, 2007 at 9:25 pm


Lasă un răspuns

