The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

5 things Hollywood wants me to do

with one comment

Deci, cugetam zilele astea despre relatia mea mult prea complicata cu fabrica de vise americana si am inceput sa ma gandesc, i wonder waht i would do if i were in a movie…….

1. As fi personajul negativ, teroristul cel diabolic, the evil mastermind! Nu de alta, dar ma cheama Gabriel, si astfel sunt personajul negativ in Live Free or Die Hard, In The One, si chair si in Swordfish unde Travolta era, surprise surprise, Gabriel! Dar de ce, Hollywood, de ce ma pui sa fiu personajul negativ si sa fiu constant impuscat si ridiculizat tot filmul doar pentru ca ma cheama Gabriel? Hollywood hates me, i won’t answer her calls again, fuck her.

2. I can solve the greatest problems known to manking! If the world is in danger and the scientists don’t know what to do, i know because i’m a geek! Deci stiu ce sa faceti daac loveste un meteorit, daca ataca o rasa extraterestra, daca intamplator un terorist pe nume Gabriel stapaneste tot internetul sau porcarii dinalea, eu stiu ce sa fac, ca sunt geek!

3. Hollywood vrea sa apreciez toate incercarile patetece care le face ca sa imi ia banii, castigati din greu prin milogeala la parinti! Nu voi plati sa merg de 5 ori la FF2! Asta in general doar pentru ca nu imi palce mie de Jessica Alba, alti au facut-o, dar totusi, the movie licked balls, i will not pay!

4. Die, al 2-lea, sau penultimul, oricum, dupa ce mor ramane doar eroul, si fufa-sa, ca eu mor ultimul, primul e negrul, token, ca si mine, eu sunt token si apar in film ca sa acopar probleme din poveste si scenariu pe care scenaristi nu au fost in stare sa le astupe, m-am saturat de gaurile astea din scenarii rezolvate de creierul meu de geek, cateodata sunt gigantice, motherfucker, cateodata mai cad si eu in ele, big motherfucking holes! Eu asta fac, nu sunt acolo sa mor, ca omul negru, si nu sunt acolo ca politistul aproape de pensionare, sa mor, ci sunt acolo sa astup gauri, nu sunt platit, si cateodata mai si mor.

5. Nu mai stiu ce sa scriu, dar vroiam sa fie 5 ca imi place numarul. Fuck you!

Written by CyberFaust

Septembrie 29, 2007 la 4:28 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. sa nu uitam de Constantine, unde Gabriel se arde rau de tot (la propriu), si colac peste papagal (ca nu vreau eu pupaza- na!) mai e si de indefinite gender. vreo asemanare si-aci, ceva?:))

    Raven

    Septembrie 29, 2007 at 4:31 pm


Lasă un răspuns

