The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

The rat in the hat

with 2 comments

Fun! Fun! Fun!

Oh-la-la, un film cu un sobolan care poate sa gateasca, asta sigur ma va impresiona in adancul sufletului! (ironie)

Cam asta gandeam eu cand am intrat in sala la Ratatouille si culmea e ca nu mi s-a parut un film prost, sau mediocru, ci, dare i sai it, unul dintre cele mai faine filme pe care le-au scos baieti, femeile si aratarile de la PIXAR in long long time! Shrek ain’t got nothin’ on this baby! Personajele, sobolanii, totul era perfect! Chiar si franta. A fost un film la care mi s-a facut foame, in repetate randuri, si la care am ramas fara fornetti.

Vai, cata poezie e in mancare, si chair si dublat in romana, the bastards did it right! A fost o titrare buna, in mod foarte surprinzator, Ratatouille e la cinema Timis pana joi, go see it, ca merita!

PS, m-am intalnit acolo cu paul, si au fost multi oameni in sala, aproape 10% plina, i say, wow!

Written by CyberFaust

Septembrie 28, 2007 la 7:55 pm

Postat in Movies, Random ramblings

Tagged with

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Copilu, Shrek nu e de Pixar. Dar Remy E adorabil😀

    Raven

    Septembrie 29, 2007 at 3:50 pm

  2. vai, ce imi place ca sunt aomeni pe lumea asta sa ma corecteze, dar nu-i nimic, intr-un post am zis ca de craciun a murit iisus, deci asta nu e nimic.🙂

    cyberfaust

    Septembrie 29, 2007 at 4:07 pm


Lasă un răspuns

