The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Deci and chimichanga productions

with 13 comments

Tezeu mi-a zis sa scriu la blog ca sa scape de mine, sau pentru ca chiar ii pasa despre ce se intampla cu cartitele cand vin inundatiile, potopul cel maret al naturii care ia cu el cartite, gaini si pensionari si lasa mult, mult noroi.

Sa ne gandim si la cartite aici, wtf! shit, nu imi aduc aminte sa fi vazut pe la stiri ceva despre cate cartite au murit, sau si-au pierdut casa cand a venit raul la ele in vizita. Dar cum se nimereste un pensionar care nu mai e capabil sa inoate merge proteveul si ii ia un interviu in timp ce se ineaca, desigur, nu il ajuta si nu se implica, ca nu asa se face. Proteveul nu e Hunter Thompson, povestea e despre saracul pensionar, nu despre adelin petrisor sau cum dracu il cheama, sau care o fi.

And another thing? De ce se utia atata lume la proteveu, sau la oteveu? Have you bastards no decency, do you feel like you need to be lied to every fucking day just to keep going? Partea naspa e ca aia de la stirile de la ora 5 (parca) are ochii faini asa ca cand butonez pe acolo ma mai uit si eu. spre rusinea mea, dar recunosc!

Si de ce nu sunt inverviuri cool ca pe CNN la proveteu, as vrea sa il vad pe larry king, pe care chiar si satana l-a scuipat inapoi de fiecare data cand a avut un atac de cord, cum vorbeste cu whats-her-face aia care prezinta stirile… AH! MI-a zis tezeu acuma, o cheama Andreea Esca. Care dupa Parerea mea e foarte overrated.

Saptamana viitoare e chuck and larry la cinema, si HOST ala vietnames, HOST il astept cu ceva interes, de chuck and larry mi-e cam groaza ca diana l-a rupt in review si de obicei are dreptate.

Written by CyberFaust

Septembrie 20, 2007 la 7:21 pm

13 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. DECI…
    Mai citeste cineva blogul asta? Pe bune, daca mai citeste cineva sa raspunda aci😀

    Cyber, cand o sa ajungem mari si o sa fim jmekeri o sa ne aducem aminte cu placere de momentele in care aveam „deci…” si „chimichanga” productions si-o sa ne zicem… we sucked!!!

    tezeu

    Septembrie 20, 2007 at 7:28 pm

  2. da, asa e, we did suck

    cyberfaust

    Septembrie 20, 2007 at 7:28 pm

  3. Sal, people. Am nimerit si eu din greseala pe aici.😛 In primul si in primul rand: twh is „chimichanga productions”?
    In al doilea rand, eu nu ma mai uit de mult la stirile de la 7 de pe proteveu. Poate doar la realitatea…

    Lore

    Septembrie 21, 2007 at 6:31 pm

  4. Ce inseamna „TWH”.
    Si… de „deci…” productions nu zici nimic?

    tezeu

    Septembrie 21, 2007 at 7:45 pm

  5. pentru ca nu iti fac reclama, for fucks sake man, daca iti fac reclama macar fa si tu cinste!

    cyberfaust

    Septembrie 21, 2007 at 7:46 pm

  6. Cine da palinca in Ocna mane?

    tezeu

    Septembrie 21, 2007 at 7:48 pm

  7. bunica ta dude!

    cyberfaust

    Septembrie 21, 2007 at 7:48 pm

  8. Dude… bunica mea n-o sa fie acolo :p
    Stiu ca ti s-a pus pata pe bunica-mea dar te rog frumos n-o mai suna ca a spus ca o sa vorbeasca cu politia sa vada ce poate face inpotriva ta.
    Dude… are o varsta, lasa femeia in pace!!!

    tezeu

    Septembrie 21, 2007 at 7:50 pm

  9. Deci dude!
    Si asa vor fi mai multe fete decat baieti cam la 2-1, sa dea oricine palinca. Diana a zis ca da absintul! Eu aduc romul!😀

    cyberfaust

    Septembrie 21, 2007 at 7:51 pm

  10. Bun, atunci eu nu mai aduc nimic. De fapt oricum nu aduceam, trebuia sa merg pana la Uioara de sus ca sa cumpar.

    tezeu

    Septembrie 21, 2007 at 7:53 pm

  11. deci dude, sa sti ca nu te mai lasam sa faci ca la herculane si sa bei tot!!! NU!!!

    cyberfaust

    Septembrie 21, 2007 at 7:55 pm

  12. baieti, take five!😀 wth = what the hell (dar n-am vrut sa spun pe fata)
    Acolo o sa bem doar suc.😛

    Lore

    Septembrie 21, 2007 at 10:02 pm

  13. Here is proof that i DO read your blog, Cyber!😛

    SVAndrei

    Septembrie 23, 2007 at 6:17 pm


Lasă un răspuns

