Bobby review

leave a comment »

Kennedy again and again.You know what, eu ma saturasem sa tot aud de elita politica a americi, de familia bush, clinton si kennedy. Dar Bobby mi-a placut. Nu e vorba de clasica cearta in interiorul familiei Kennedy, si nu e vorba de relatia lui JFK (ca daor nu e vorba despre el in film, ci de fratele sau) cu Marylin Monroe. De alea m-am saturat, si nie nu imi prea plac biografiile pentru ca dupa ni timp they get old si repetitive.

In Bobby nu este vorba despre un om, desi filmul ii poarta numele, de fapt, Bobby nu apare in film decat ca imagini de arhiva din discursurile sale. In film este vorba despre epoca Bobby, despre o America distrusa de razboiul din vietnam, unde copii sunt speriati ca vor fi trimisi sa moara in orezariile vietnameze unde ii trimite Unchiul Sam. JFK a castigat alegerile in 1960 iar politica lui de neimplicare militara directa in vietnam a facut faorte putine pentru a stavili conflictul. JFK a fost omorat in 22 nov 1963. Doi ani mai tarziu, pe 2 martie 1965 au niceput bobardarile Vietnamului si invazia armata. America, la inceput plina de speranta, s-a saturat repede de un razboi fara scop si fara nici un sfarsit vizibil. Bobby oferea un vis pentru americani, o scapare din iadul care era Vietnam, un vis care s-a sfarsit blural pe podeaua unei bucatarii. Intr-o societate segregata, in care toti marii visatori au fost ucisi Bobby era ultima speranta a poporului. Razboiul se va incheia abia in 1975, dupa 10 ani de conflict sangeros. Intr-o vreme in care Thompson era in Vegas, scriind si incercand sa scape de societatea distrusa in care traia si in care visele mor, Bobby trateaza razboiul si societatea din punctul de vedere al omului normal, al unui cuplu tanar, al unui sef de campanie electorala care se zbate pentru visele sale pentru societate.

This review sucks, ca am febra si mi-e foarte somn.

Septembrie 19, 2007 la 7:03 pm

Postat in Movies