The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Tideland VS Terabithia

with one comment

EXTRA! EXTRA! Read all about it!

Step right up ladies and gentlemen!

See the duel of the century!

The battle of the two terrible Ts

Read all about it!

In primul rand trebuie specificat ca nu mi-a placut Tideland, de fapt e can understatement, i hate Tideland with a passion. Nu am simtit nimic decat un nod in stomc la filmul ala, si nu vreau sa spun un nod artistic, un nod care sa imi faca lobii frontali sa explodeze cu hormonii placerii. Fuck no. SI nici genul de nod care il simti in stomac cand vezi o fata. Ci genul de nod in stomac care il simti cand ai o foarte fascinanta criza de fiere si STI ca in curand vei imbratisa closetul in timp arunci in el bila si te odihnesti pe portelanul ala incredibil, incredibil de rece si relazant langa obraz. Veveritele vorbitoare m-au speriat si imaginea lui Gilliam a lumii prin ochii unui copil mi-a facut scarba. Poate eu nu sunt in stare sa apreciez arta, sa fiu obiectiv. Dar stiam de la inceput sa sunt incredibil de subiectiv cand vine vorba de chestiile astea. And proud of it! Tideland was shit. Parerea mea. Quality shit, genul de rahat pe care il stergi cu matase si care miroase placut dar tot rahat, fecalele umane adunate de la intreaga echipa de filmare plus bonusurile de la scenaristi. Shit that smells good, a masina noua, dar tot rahat.

The second contender, cu 2 copii deci astfel cu avantaj din start, avantaj care este, desigur, incorect! So we killed one of them. Problem solved. (app, ala era spoiler) Terabitia e mult mai dreamy decat tideland si arata complet altfel, amandoua filmele aubucati de papusi si copii. In amandoua filmele imaginatia joaca un rol foarte important dar nu sunt sigur ca amandoua filmele vor sa spuna aceeasi chestie. Terabithia made me feel all mushy inside la sfarsit, cand a murit fata. Tideland, it does nothing for me!

Aici castigatorul clar e Bridge to Terabithia, a fost de la inceput, it is better entertainment and a better movie, nu a fost niciodata un concurs, vroiam sa ii fac review, dar am hotarat ca mai bine e sa fac de rahat tideland, pentru ca aia am zis ca fac cand l-am vazut si pana acuma nu am apucat, better late than never, right?

 

Ding! Ding Game over. Watch Terabithia, don’t watch Tideland. Preferabil la cinema, pentru ca nu cred ca e genul de film pe care sa il vezi pe calculator pentru ca nu il veti termina vreodata.

 

Written by CyberFaust

Septembrie 10, 2007 la 8:22 pm

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Terabithia ROKS! din pacate nu stiu ce sa zic de Tideland… dar din ce spui tu… cam sucks… trebuie vazut!

    tezeu

    Septembrie 11, 2007 at 5:26 pm


Lasă un răspuns

