The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Today in the news:

leave a comment »

SIlver surfer movie; Oh frack, daca e la fel de naspa ca FF2 i don’t want it😦 Dar….come to think about it silver surfer was preety cool si pe acolo, desi foarte foarte foarte aiurea, dar poate ca daca mai iese din ecran jessica alba e mai fain!😀
Robert Zemeckis’ Beowulf: Bai, probabil doar eu sustin chestia asta, but here goes. Mai tineti minte vechiul film Beowulf? Eu sic ca era destul de fain (puteti sa ma linsati daca vreti, tot e😛 ) Deci nu stiu cat de mult imi place ideea unui remake dar totusi, s-au lansat 2 poze in LA Times, si pare destul de bun.

Y, the last man: Pai, e de mult pe teava filmul si e adaptare dupa niste benzi desenate pe care recunosc ca inca nu le-am citit dar pare fain, if they can pull it of. Totusi, it would take some great people to make a movie with a capucin monkey (am vazut la gradina zoologica, yay!) worth while.

And now sports….

Written by CyberFaust

Iulie 25, 2007 la 4:32 pm

Postat in Movies

Lasă un răspuns

