The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Rant: HEAT

leave a comment »

I am goddamn sick of this heat. La modul cel mai serios, nu pot sa ma exprin coerent pe caldura asta, azi am mers jumatate de ora prin soare ucigator ca sa ajung la un goddamned psihiatru, la care, in starea aia semi catatonica si paranoica, in care imi dsipar si mai mult conexiunile cu lumea reala, eu trebuie sa trec o evaluare psihiatrica?! Shit!

It really was shit „Si ce se ascunde inauntrul tau?”

*ranjet* (in gand: nu zi psihopat, nu zi psihopat)

„Nimic…ce s-ar ascunde?” *ranjet*

Partea cea mai ciudata e ca pe chestia aia acuma scrie „Nu prezinta simptome psihblablablabla”

A few hours later:

I was on my way to the other part of town…cam pe jos….ca sa imi fac garantia la combina frigorifica. PArtea proasta e ca asta inseamna cam 15km de mers, pe jos, cand soarele e sus pe cer si imi tipa un ureche ca daca nu stau naibi pe loc ma omoara in moduri faorte urate cu o scobitaore si multa, MULTA lumina.

Si by golly, a incercat sa se tina de promnisiunea aia, asfaltul nu numai ca imi ardea picioarele dar se si topea, nimic nou aici. Dar transpiratia care curgea de pe mine se topea aproape instantaneu, i cannae fucking take this shit, i ain’t made for it, i want my goddamn winter again.

Thank you.

Written by CyberFaust

Iulie 24, 2007 la 7:13 pm

Postat in Random ramblings

Tagged with

Lasă un răspuns

