The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Live Free or die hard like a motherfucker (aka, Wacha’ talkin’ about willis?)

with one comment

MA rog…optiunea pe care a vrut sa o foloseasca nenea Willis era sa die hard, dar desi sa chinuit nu a prea reusit sa moara, i mean for fucks sake, JUST DIE!

Ahem…filmul e demn de numele „Die Hard like a motherfucker” dar cam over the hill. Am crescut cu filmele Die Hard si mi-au placut, die hard movies have a place im my mind (si daca au ceva noroc, si in memorie) dar locul lor e pe undeva prin 88 si prin 95, Holly wood vrea sa imi framkenstaineasca (verb) filmele copilariei…bloody buggers!

Nu cred ca seria chiar mai avea nevoie de unca o bucata de film adaugata la coada, imi cam placeacum era, nu simteam o nevoie arzand sa vad un bruce willis batran, mai chel decat era vreodata, scos din vila din miami, i mean, i-au dat un ham de cascatorii, ojacheta de piele (must have, ca doar e erou americat, he’s like chuck norris only without the hair) si aruncat in mijlocul unui atac terorist, la un loc cu faca sa si ceva hacker enervant, care nici macar nu e in stare sa faca un tehnobabble fain, this is the age of the tehnobibble my friends.

Dar…

Pot spune ca mi-a palcut filmul destul de mult, actiunea, la cat de incredibila, improbabila si imposibila era a reusit sa imi aduca un zambet urias pe fata, si am ajuns sa rad ca un nebun la unele faze…but not in a bad way. Also, la partile bune se poate adauga si LAdy Deathstrike…you know…the japanese binbo, whatsherface, nah, aia. Si pe deasupra avea si voce sexy.😀

Seful ei totusi era un personaj atata de invechit, omul era un cliseu cu picioare! Dar si el ajunge la chestii bune despre film pentru ca a facut niste glume bune. Tot la chestii bune e si kevin smith, alt personaj la fel de cliseu, dar wtf, e kevin smith, also a good thing e ca nu cred ca am vazut ceva din prequel-uri prin camera lui.😀

NU ii dau nota sau ceva pentru ca nu am nici o idee cat sa ii dau, dar il recomand, daca nu l-ati vazut go and see it, probabil o sa va placa.

Written by CyberFaust

Iulie 22, 2007 la 5:07 pm

Postat in Movies

Tagged with

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. starul acestui film stii care e, si anume telefonu meu:D

    Tom

    Iulie 23, 2007 at 9:14 pm


Lasă un răspuns

