The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Comparatie cinematica

with one comment

Azi am vazut si eu in sfarsit Fantastic Four 1, yay!

Nu cred ca FF1 si FF2 ar trebui comparate, nu sunt acelasi gen de film, FF1 e super-hero flick si FF2 e Jessica Alba flick, with superpowers mixed it. Dupa multa analiza atenta a modului in care au fsot regizate amandoua, cum au jucat actorii, efecte speciale si tot felul de apte porcarii de genul am hotarat ca FF1 e cel mai fain dintre cele doua….din simplul motiv ca in primul JEssica Alba nu apare in cateva cadre si nu e suprasaturat cu blonde (trebuie mentionat ca in nici unul nu sunt destule roscate). Asta nu inseamna ca actorii, efectele speciale si regizarea sunt mai bune in primul, ci daor ca nu am chef sa ma leg de ele cinstit sa fiu si le-am mentionat ca sa sune mai smechera toata chestia.

Imi place costumul lui The Thing, sunt fericit sa vad ca Dream factory-ul american inca mai poate folosi si altceva decat CG. And they can do it well damn it! Desi eram perfect constient ca e un om in csotum tot timpul nu m-a deranjat deloc, sentimentul e mult mai fain decat sa sti ca te uiti la cativa pixeli pusi peste o minge de tenis cu care vorbesc actorii.

Parti proaste au existat la amandoua, la primul, doar cateva care fchair merita blestemate pana se retrag plangand inapoi in uterul mamei lor, principalul lucru care merita aceasta soarta este, desigur, ultimul cadru cu sigla fantastic four, arsa in stratosfera si statuia libertatii, yup folks, they are living the maerican dream, we goddamn get it!

In FF2 problema se complica pentru ca destul de multe chestii din filmul ala merita o soarta mai rea ca moartea si mai rea ca multi dontre oameni care ii vad umbland pe strada in fiecare zi.

Trebuie sa recunosc ca ma distreaza FF2, care incearca sa aiba o atmosfera intunecata, ca doar sunt ultimele zile (parca zile) ale pamantului ,wtf! right! ? They fail at that in the most extreme way, cred ca asta (si jessica alba, desigur) sunt primcipalele motive pentru care FF2 sucks balls comparativ cu primul.

P.S. mi-a placut silver surfer!

Analiza jessica albaiana:

In FF2 am ajuns sa urasc fiecare cadru in care aparea satanica aparitie blonda a marelui ecran, si fiecare fraza, sunt destul de sigur ca ea avea mai mult de 50% din replici, desi se poate sa gresesc, it certainly feels taht way.

In primul FF chair mi s-a parut draguta and i would hit that, in 2 nu, i wouldn’t…decat poate daca ar promite sa taca si sa nu mai intre in cadru.

Next rant to come soon…

Written by CyberFaust

Iulie 19, 2007 la 11:39 pm

Postat in Movies

Tagged with

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am vazut Fantastic Four 1 si putin din al doilea… Nu mi se pare potrivita Jessica Alba pentru rol. Tipa din desenele animate are un fizic care arata si fragilitate si putere😀 Nu stiu daca si in benzile desenate era la fel, dar presupun ca au facut desenele animate dupa benzi, nu? Tu stii sigur😀

    Adina Pop

    Iulie 20, 2007 at 5:28 pm


Lasă un răspuns

