The Biscuit Barrel

Silliness, or a deep metaphor for modern angst?

Nici o legatura cu filmele….

with one comment

Nici una. E 3 noaptea si sunt treaz, si ma mananca. Ce ma mananca, va intrebati? Pai, totul a inceput cand am mancat eu ceva, ghicesc, si acuma acel ceva ma mananca la randul lui, nu stiu cum s-a simtit el cand l-am mancat, dar daca s-a simtit atata de rau as vrea sa retrag gestul.

Acuma a inceput si pe umarul drept. jesus fucking christ! MOR AICI! NU vreau sa mor aici, dezbracat si cu rani de la scarpinat, totdeauna speram la ceva mai demn. Durerea continua, ma mira ca inca ma mai pot concentra sa scriu, e ciudat, numai la asta nu ma gandesc si parca scriu mai repede decat de obicei, scozati greselile de tipar, dar chair nu am chef sa folosesc backspace-ul, suferiti si voi, ca eu sufar destul, si asa sunt sigur ca va dati seama ce scriu. Acuma… inapoi la suferinta mea…ai p***…acuma si pe spate, pot sa ajuung acolo, dar nu vreau, si pe picior o simt, si pe spatele palmii drepte dar nu vreau sa iau mana stanga de pe tastatura sa ma scarpin, cred ca daca incep acuma sa ma sparpin nu ma las pana nu mor din cauza hemoragiei masive. Oare cum e sa iti vezi carnea dupa ce ti-ai smuls singur pielea de durere si…exista macar un cuvant special pentru nevoia de a te scarpina? Durerea nu pare cuvantul potrivit, nu ma…doare…eu vreau sa ma scarpin, hai sa inventez un cuvant pentru asta. Deci, nevoia de a te scarpina, asta ce ar putea sa fie, ceva cu A, a sa fie la inceputul alfabetului, aia ar fi fain….arafilie! auuuuuuu! geninchiul, scrie damn you! lasa genunchiul, scrie you sick wtisted basttard, focus….genunchiul meuuuu! SCRIE! deci da, scriu, e mai greu acuma, ma intreb daca reusesc sa supravietuiesc. CUm ma mai zis, nu vreau sa mor dezbracat si cu piepea rupta de pe corp. HIHIHI, macar politia se va distra, probabil as face n00b-ii aia de politisti tineri sa isi verse pranzul de ciorba de borda, ca aia mananca poolitistii sa stili, ciorba de burta.

Mai beau niste ice-tea……

Am ramaaas si fara cheata (eu acuma cantam, aia cu gheata, ala era cantat) da, stiu, cant fals, shut up, nici tu nu poti mai bine…cred, iar spatele, spatele si genunchiul, si acuma trebuie sa merg si la baie, si mi-a amortit mana stanga de la scris, la tastatura folosesc mai mult mana stanga, nu stiu de ce, poate pentru ca pana prin a 2-a eram stangaci. Invatatoarea nu era de acord cu stangacii, credd ca era geloasa, oricuuuummmm (o cheama elena creanga, say helo for me daca o vedeti, acu cred ca e la pensie…sunt batran) Merg la baie, am zis!

….

Back! M-am uitat in oglinda, ma sperie ce vad, vad multe chestii rosii mari pe pielea mea, imi placea pielea mea fara chestii mari si rosii😦

help me! (ca in Musca)

Oare sa merg sa ma uit la 28 weeks later?

hai ca merg.

daca ati citit asta si chair nu v-a placut sry, trebuie sa existe o cronica a acestui eveniment.

Written by CyberFaust

Iulie 16, 2007 la 11:57 pm

Postat in Random ramblings

Tagged with

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. citesc si ma scarpin

    junihtochr

    Martie 13, 2015 at 7:04 pm


Lasă un răspuns

